wtorek, 1 listopada 2016

PODSUMOWANIE MIESIĄCA: PAŹDZIERNIK 2016 + "STOSIK" LISTOPADOWY



Witam Was wszystkich już w listopadzie! Październik minął niespodziewanie szybko, więc czas na podsumowanie i "stosik" na kolejny miesiąc. Specjalnie umieściłam to słowo w cudzysłowie, a dlaczego, to niebawem się dowiecie. Zapraszam :)



Jestem zaskoczona, że przeczytałam tak niewiele, gdyż byłam pewna, że tych książek było o wiele więcej. Z resztą sami zobaczcie, co udało mi się przeczytać w październiku:

1. TRZYNAŚCIE POWODÓW - JAY ASHER (ok. 270)
2. LICEUM AVALON -MEG CABBOT (ok. 240)
3. #ME - JOANNA FABICKA (ok. 320)
4. NIEZGODNA - VERONICA ROTH (ok. 350)
5. DWANAŚCIE PRAC HERKULESA - AGATA CHRISTIE (ok. 320)

Po zsumowaniu daje nam to około....  1500 przeczytanych stron!
Recenzje moich "październikowych" książek są już na blogu.


Czas na "stosik" listopadowy. Niestety nie jest on kompletny, gdyż jak narazie znajdują się w nim jedynie 2 książki. Jestem pewna, że upoluję ich jeszcze wiele więcej, co będziecie mogli śledzić na moim instagramie ([klik]), czy samym blogu.

1. W ŚNIEŻNĄ NOC - JOHN GREEN
2. WRÓĆ, JEŚLI PAMIĘTASZ - GAYLE FORMAN


To wszystko w dzisiejszym poście. Mam nadzieję, że Was zaciekawił i będziecie wyczekiwać kolejnej notki. Tymczasem życzę Wam pięknego listopada z dużą ilością śniegu (kto, tak jak ja nie może się go doczekać?) i oczywiście masą książek i hektolitrów pysznej herbatki.

Oliwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz