czwartek, 3 listopada 2016

ZAPOWIEDŹ: HARRY POTTER.HOGWART

Tytuł: HARRY POTTER. HOGWART
Tłumaczenie: KAROLINA KAIM
Wydawnictwo: OTWARTE
Seria: (POJAWI SIĘ RÓWNIEŻ GRYFFINDOR)
Ilość stron: OK. 200
Cena: OK. 40 ZŁ

PREMIERA: 8 LISTOPADA 2016


NOTKA OD WYDAWNICTWA:

Oto dziennik Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Możesz go mieć, nawet jeśli nie jesteś uczniem tej niezwykłej szkoły.

Szkoła Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie została założona przez Godryka Gryffindora, Helgę Hufflepuff, Rowenę Ravenclaw i Salazara Slytherina. Jej siedzibą jest wielki, malowniczy i pełen tajemnic zamek. Co tu dużo mówić – to miejsce, w którym każdy chciałby się uczyć. Nawet jeśli nie doczekałeś się sowy z Hogwartu, możesz mieć swój dziennik z godłem tej niezwykłej szkoły.




Brakuje mi gadżetów z Harrym Potterem w postaci pamiętników, zeszytów i innych artykułów papierniczych. Podoba mi się pomysł na zaprojektowanie takiego dziennika w stylu mojego ukochanego czarodzieja. Wydaje mi się, że będzie to coś przeznaczone dla młodszych czytelników, jednak z dumą spersonalizowałabym taki zeszyt i nie miałabym nic przeciwko posiadania takowego w mojej kolekcji.
Wiadomo jest, że wyjdzie również dziennik "Harry Potter. Gryffindor" i liczę na to, że z czasem zostaną zaprojektowane również w stylu pozostałych domów w Hogwarcie, szczególnie ze Slytherinem (Ślizgonka pozdrawia!).
Nie mogę się doczekać, aż zajrzę do środka tego dziennika!



Co myślicie o takim gadżecie w stylu Harry'ego Potter'a? Powiedzcie mi koniecznie do jakiego domu w Hogwarcie należycie! :D
Oliwia

2 komentarze:

  1. Harry Potter ma swój klimat, który trochę wciąga...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie wciągnął i już chyba nigdy nie wypuści :D
      Pozdrawiam,
      Oliwia

      Usuń