poniedziałek, 14 listopada 2016

ZESTAWIENIE: 5 RZECZY NA PREZENT DLA KSIĄŻKOHOLIKA



Cześć kochani! Święta zbliżają się wielkimi krokami, więc nadchodzę z pomocą dla wszystkich zagubionych ludzi, którzy nie wiedzą, co można sprezentować książkoholikowi. Może się to wydawać sprawą prostą, dopóki nie trzeba trzeba czegoś naprawdę wybrać i poszukać. Mam nadzieję, że moje pomysły Wam pomogą. Zapraszam!


1. ZAKŁADKI
Śliczne zakładki można kupić naprawdę za grosze. Znajdziecie je w sklepach stacjonarnych, jak Empik, czy Matras lub na stronach internetowych, na przykład EpikBox, gdzie czekają na właścicieli zarówno zakładki papierowe, jak i magnetyczne.
Jeśli macie trochę więcej czasu, to świetnym pomysłem jest zrobienie zakładek samemu. Potrzebujecie jedynie kawałek kartonu, ładny papier do obklejenia i wybraną grafikę. Jeśli chcecie, to z chęcią zrobię dla Was post z pomysłami na ten prezent.


2. KUBEK

Nic nie uszczęśliwia książkoholika bardziej, niż kubek gorącej herbaty, kawy, czy kakao, podczas czytania. Zbliżające się święta oznaczają pojawienie się w sklepach naprawdę pięknych naczyń. Uwierzcie mi, że będzie to prezent w dziesiątkę!
Jeśli chcielibyście, aby Wasz prezent był jeszcze bardziej oryginalny, to możecie poszperać w internecie, gdzie znajdziecie kubki z napisami "książkowymi". Fani książek nie pogardzą :)
Poszukajcie na przykład tutaj: Książka w mieście


3. TORBA
U mnie świetnie sprawdzają się bawełniane, czy szmaciane, szczególnie kiedy wybieram się do biblioteki. Mogą utrzymać naprawdę wiele kilogramów, mimo swojego niepozornego wyglądu (sprawdzona informacja!).
Poszukajcie na SHOCK. Znajdziecie tutaj naprawdę świetne motywy.


4. BIŻUTERIA I INNE DODATKI
Ciekawym pomysłem może być też zakupienie biżuterii dla fanów. Tysiące propozycji dla każdego znajdziecie na Allegro. Polecam naszyjniki, bransoletki, przypinki (na przykład do plecaka), naszywki, czy breloczki.



5. RÓŻNOŚCI

Co jeszcze spodoba się książkoholikowi? Kocyk, świeczki, herbaty smakowe, a jeśli jesteście gotowi wydać trochę więcej, to świetnie sprawdzi się czytnik e-booków. Nie zapominajmy też oczywiście o książkach :)

Jak Wam się podobają moje propozycje? Wybraliście jakiś ciekawy prezent? Dajcie mi znać w komentarzu. Do zobaczenia!
Oliwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz