piątek, 4 listopada 2016

ZAPOWIEDŹ KSIĄŻKI: ANIOŁ DO WYNAJĘCIA




"Michalina ma kłopoty. Została sama, bez środków do życia i bez dachu nad głową. Cały świat wydaje się być przeciwko niej. Kiedy jest już tak źle, że zaczyna tracić nadzieję, ktoś niespodziewanie zaprasza ją na kubek herbaty z cynamonem. Ktoś wysłucha z uwagą, przygarnie do serca, da nadzieję. Czy tam w górze ktoś nad nią czuwa? Dobry duch, zaginiony anioł stróż?
„Anioł do wynajęcia” to niezwykła historia. Otula jak ciepły koc, rozgrzewa jak filiżanka cynamonowej herbaty, a przede wszystkim przywraca wiarę w ludzi i daje nadzieję. Daj się porwać tej niezwykłej magii. Uwierz w cuda i rozejrzyj się dookoła – może i ty zostaniesz czyimś aniołem?"


Tytuł: ANIOŁ DO WYNAJĘCIA
Tytuł oryginalny: ANIOŁ DO WYNAJĘCIA
Autor: MAGDALENA KORDEL
Wydawnictwo: ZNAK
Seria: -
Ilość stron: OK. 440
Cena: OK. 35 ZŁ

PREMIERA: 9 LISTOPADA 2016


Każdy z nas miewa gorsze dni, kiedy wydaje Ci się, że wszystko jest przeciwko Tobie. Czujesz, że nikt już się Tobą nie interesuje. Chyba nic w takich momentach nie dołuje człowieka bardziej, niż konieczność duszenia tego wszystkiego w sobie. Nikomu nie powiesz o swoich problemach, zmartwieniach i troskach.
Tymczasem niespodziewanie pojawia się człowiek, który pomoże Ci. Da ci wszystko to, czego potrzebujesz, czyli poradę, a przede wszystkim kilka minut uwagi. Wyobraźcie sobie, gdybyście taką osobą zostali Wy. Każdy z nas może być "aniołem stróżem" trzeba tylko chcieć ♥
Książka wydaje się świetna. Bardzo chciałabym przeczytać taką zwykłą powieść obyczajową, która nauczy mnie pewnych wartości i pozwoli oderwać się na chwilę od mojego spokojnego życia.
Wspaniała okładka z piękną dziewczyną, która wprowadza atmosferę świąt, kiedy tylko na nią spojrzysz. To musi być fantastyczna książka, a jeśli się zawiodę, to foch! :D


Co myślicie o tej książce? Będziecie chcieli ją przeczytać? Koniecznie napiszcie mi o tym.
Oliwia


3 komentarze:

  1. Ojej, bardzo Ci dziękuję! Jest mi naprawdę miło. Oczywiście zapraszam, mam nadzieję, że Cię nie zawiodę :D
    Również pozdrawiam,
    Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna okładka. Zainteresowałaś mnie książką. :)
    Potrzebuję właśnie takiego lekkiego wsparcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może akurat ta książka okaże się trafem w dziesiątkę. Powodzenia!

      Pozdrawiam,
      Oliwia

      Usuń