niedziela, 6 listopada 2016

ZAPOWIEDŹ KSIĄŻKI: ZOSTAW MNIE


"Maribeth Klein to wiecznie zabiegana pracująca matka. Wszystko, co wiąże się z domem, z mężem i z dziećmi, spoczywa na jej barkach – nawet w czasie rekonwalescencji po zawale zwolniona jest jedynie od obowiązków zawodowych. W Maribeth Klein odnajdzie się każda kobieta, której zdarzyło się kiedykolwiek pomyśleć, że zamiast wracać do domu i robić obiad, wolałaby uciec na koniec świata. Cząstkę siebie odnajdzie w niej każdy, kto kiedykolwiek zapragnął wsiąść do pociągu i pojechać gdzieś, gdzie nikt nie oczekiwałby od niego nieustannego usługiwania.
W okresie rekonwalescencji Maribeth nabiera przekonania, że nie jest w stanie sprostać wymaganiom wszystkich wokół, decyduje się więc na krok zupełnie nie do pomyślenia. Pakuje się i wyjeżdża. Jak to jednak często w takich przypadkach bywa, po przybyciu w nowe miejsce zaczyna patrzeć na swoje życie z innej perspektywy. Z dystansu może inaczej ocenić oczekiwania swoich bliskich, a także swoje życie zawodowe. Dzięki wsparciu nowych przyjaciół udaje jej się odkryć w sobie tajemnice, które dotychczas skrywała nie tylko przed rodziną, ale nawet przed samą sobą."


Tytuł: ZOSTAW MNIE
Tytuł oryginalny: LEAVE ME
Wydawnictwo: PRÓSZYŃSKI MEDIA
Seria: -
Ilość stron: OK. 430
Cena: OK. 38 ZŁ

PREMIERA 22 LISTOPADA 2016

Gayle Forman. Autorka hitów, jak "Zostań, jeśli kochasz", "Wróć, jeśli pamiętasz", "Ten jeden dzień" i wielu innych. Pisze głównie dla młodzieży, a to, co zawsze przykuwa moją uwagę w jej książkach, to śliczne okładki. Tym razem również się nie zawiodłam, bowiem styl autorki jest od razu widoczny.
Wydaje mi się, że ta książka nie do końca będzie skierowana do młodzieży. Mamy trudny temat zapracowanej matki, która nie ma czasu dla siebie - jest oddana najbliższym. Z wielką chęcią przeczytam tę książkę. Skrót zostawił mi pewien niedosyt i już nie mogę się doczekać, aż poznam historię Maribeth. Mam nadzieję, że książka Gayle Forman okaże się kolejnym bestsellerem i na podstawie opowieści głównej bohaterki "Zostaw mnie" jak i wielu tysięcy innych kobiet, które utożsamią się z nią, nauczymy się cennych wartości.



Czy Was również zainteresowała ta książka? Koniecznie dajcie mi znać w komentarzu :D
Oliwia

3 komentarze:

  1. Choć nie czytam książek, a przecież nie będę kłamać, że tak to bardzo podobają mi się Twoje recenzje. Są przejrzyste i zwięzłe. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podobają. Dziękuję <3
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Jako nie bardzo, ale okładka całkiem przyjemna dla oka.

    OdpowiedzUsuń