środa, 2 listopada 2016

#TAG CZYTELNICZE NAWYKI



Witajcie! Dawno już nie było żadnego tagu, więc najwyższy czas to nadrobić. Podpatrzyłam go na blogu Dziewczyna z jednym okiem.

Zapraszam!



I CZY MASZ W DOMU KONKRETNE MIEJSCE DO CZYTANIA?


Absolutnie nie. Czytam gdzie tylko się da, aczkolwiek moim ulubionym miejscem jest łóżko ♥

 II CZY W TRAKCIE CZYTANIA UŻYWASZ ZAKŁADEK, CZY PRZYPADKOWYCH ŚWISTKÓW PAPIERÓW?

Kocham zakładki i mam ich w domu naprawdę sporo, więc jedynie, kiedy nie mam ich pod ręką, to zmuszam się do zaznaczenia strony w inny sposób. Zazwyczaj jest to kawałek papieru wyrwany z zeszytu.



III CZY MOŻESZ PO PROSTU SKOŃCZYĆ CZYTAĆ KSIĄŻKĘ? CZY MUSISZ DOJŚĆ DO KOŃCA ROZDZIAŁU LUB OKRĄGŁEJ LICZBY STRON?

Zawsze, kiedy mam zamiar skończyć czytać, to patrzę ile mi zostało do kolejnego rozdziału. Staram się kończyć właśnie w tym miejscu, ewentualnie w nowym akapicie, kiedy wiem, że nie zdołam dobrnąć do rozdziału.




IV CZY PIJESZ LUB JESZ W TRAKCIE CZYTANIA?

Raczej nie. Jedynie w okresie jesienno-zimowym sączę sobie herbatkę podczas czytania.


V CZY JESTEŚ WIELOZADANIOWY? POTRAFISZ SŁUCHAĆ MUZYKI LUB OGLĄDAĆ FILM W TRAKCIE CZYTANIA?

Nie jestem zbytnio wielozadaniowa. W domu podczas czytania muszę mieć ciszę i spokój, jednak inaczej to wygląda w szkole, kiedy potrafię bez problemu zagłębiać się w lekturę, a wokół panuje zamieszanie i chaos :D


VI CZYTASZ JEDNĄ KSIĄŻKĘ CZY KILKA NARAZ?


Bardzo często zdarza mi się czytać wiele książek naraz. Szczególnie, kiedy wracam ze wspaniałymi łupami z biblioteki i wprost nie mogę się zdecydować, którą książkę zacząć czytać pierwszą.


VII CZYTASZ W DOMU, CZY GDZIEKOLWIEK?


Jak już wspominałam czytam w domu, w szkole, a także uwielbiam robić to w podróży. Każda dłuższa wyprawa samochodem, czy autobusem zmusza mnie do spakowania książki, którą wtedy bardzo przyjemnie mi się czyta.

VIII CZYTASZ NA GŁOS, CZY W MYŚLACH?


Tylko i wyłącznie w myślach, chyba że nie mogę zrozumieć danego fragmentu, to czytam go sobie pod nosem.


IX CZYTASZ NAPRZÓD, POZNAJĄC ZAKOŃCZENIE? POMIJASZ FRAGMENTY KSIĄŻKI?


Niekiedy mimowolnie zdarza mi się przeskoczyć parę zdań, szczególnie w momencie, kiedy dialog, czy sytuacja jest bardzo napięta, ale potem sumiennie wracam i nadrabiam zaległości.
Co prawda dawniej miałam w zwyczaju czytać ostatnią stronę książki, jednak przestałam to robić, kiedy zaspojlerowałam sobie jej treść.
Fragmenty książek zdarza mi się omijać jedynie w bardzo nudnych lekturach szkolnych...


X ZAGINASZ GRZBIET KSIĄŻKI?


NIGDY!




Jak Wam się podobał ten tag? Osobiście uważam, że to jeden z najlepszych! Koniecznie dajcie mi znać w komentarzu, jakie tagi wy lubicie ^^

Oliwia



2 komentarze:

  1. Nigdy nie wolno krzywdzić książek, a już tym bardziej zaginać kartki czy grzbiety :D Ja też czytam wszędzie gdzie się da :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Przecież książeczki wtedy cierpią :(

      Usuń