niedziela, 13 listopada 2016

#TAG SWEET BOOK


Dzień dobry, cześć! Dzisiaj WSPANIAŁY book TAG, który podpatrzyłam u Anity z bloga Book Reviews By Anita.  Zapraszam Was serdecznie na jej blog oraz do mojego postu, który mam nadzieję, że osłodzi Wam trochę życie.



DONUT - KSIĄŻKA, W KTÓREJ CZEGOŚ CI BRAKOWAŁO


Zaczyna się ciężko. Szczerze mówiąc, to kończąc większość książek odczuwam pewien niedosyt. Tak już mam.

PUDDING - KSIĄŻKA Z ROZLAZŁYM BOHATEREM


Zgadzam się z Anitą i mój wybór bez wątpienia pada na Bellę ze "Zmierzchu"


LODY - KSIĄŻKA, KTÓRA ZMROZIŁA KREW W ŻYŁACH


Uwierzcie mi, że nie zaczytuję się w horrorach, ani tego typu książkach, a poza tym przestraszenie mnie graniczy z cudem, ale czytając "Igrzyska Śmierci" byłam po prostu sparaliżowana.


CZEKOLADA - KSIĄŻKA, KTÓRĄ MOŻESZ CZYTAĆ W KÓŁKO I NIGDY CI SIĘ NIE ZNUDZI


Mogłabym wymienić wiele tytułów. Jednym z nich może być chociażby "Kamienie na szaniec" autorstwa Aleksandra Kamińskiego, czy cała seria "Dziennik Cwaniaczka" Jeff'a Kinney'a.


CIASTKO - KSIĄŻKA, KTÓRA ZŁAMAŁA CI SERCE


"Ostatnia piosenka" Nicholas'a Sparks'a, czyli najlepsza historia romantyczna, z jaką miałam kiedykolwiek do czynienia.


CUKIEREK - ULUBIONA KRÓTKA KSIĄŻKA, TUDZIEŻ KSIĄŻKA Z DZIECIŃSTWA


"Kubuś puchatek", "Mikołajek", "Dzieci z Bullerbyn" - moje książki dzieciństwa. Ulubionej krótkiej książki nie posiadam.


TORT - NAJCUDOWNIEJSZA KSIĄŻA, KTÓRA ZAWSZE WPRAWIA CIĘ W DOBRY NASTRÓJ I KTÓREJ NICZEGO NIE BRAKUJE

Jak zapewne wiecie - bez wątpienia jest to seria "Harry Potter" pióra J.K. Rowling, ale żeby być sprawiedliwym, to wybieram "Czarę ognia".





Jak Wam się spodobał ten TAG? Chcecie ich więcej u mnie na blogu? Proszę, dajcie mi znać w komentarzu. Do zobaczenia!
Oliwia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz