wtorek, 6 grudnia 2016

PODSUMOWANIE MIESIĄCA: LISTOPAD 2016

Cześć! Witam Was dzisiaj z książkowym podsumowaniem listopada. Jeśli jesteście ciekawi co i ile udało mi się przeczytać, to zapraszam do dalszej części posta.


Listopad mogę z dumą uznać za miesiąc udany. Sami spójrzcie, ile książek udało mi się przeczytać:
1. W śnieżną noc - John Green, Lauren Myracle, Maureen Johnson
2. Szukając Alaski - John Green
3. 19 razy Katherine - John Green
4. Will Grayson, Will Grayson - John Green
5. Niezauważalna - Marcus Sedwick
Suma stron: 310 + 340 + 370 + 350 + 300 = 1670 stron!



Na ten moment w grudniu czeka na mnie:
1. Przeklęte dziecko - John Tiffany, J.K. Rowling (wreszcie!)
2. Moje serce i inne czarne dziury - Jasmine Warga

UWAGA! Liczba może ulec zmianie (i tak też zapewne będzie)


Ja jestem bardzo zadowolona :) A wy jak oceniacie miesiąc listopad pod kątem czytelniczym? Dajcie mi znać w komentarzu. A przy okazji, jak Wam mijają Mikołajki? Dostaliście jakaś książkę?
Do zobaczenia!
Oliwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz