niedziela, 18 grudnia 2016

ZAPOWIEDŹ: DZIEWCZYNA, KTÓRĄ KOCHAŁEŚ / JOJO MOYES


Ten portret to moja ulubiona rzecz w całym domu. Właściwie na całym świecie. Przypomina mi o dziewczynie, którą kiedyś byłam. Która nie martwiła się na okrągło. I która potrafiła się bawić, po prostu… robiła różne rzeczy. O dziewczynie, którą chcę znów być.
W życiu Liv nic nie poszło zgodnie z planem. Zamiast cieszyć się miłością męża i myśleć o przyszłości, została sama. Jedyne, na co ma ochotę, to wejść pod kołdrę i już nigdy nie wyściubiać spod niej nosa. Wypić o jeden kieliszek wina za dużo i zapomnieć o mailach od komornika i mężczyźnie, który miał być spełnieniem marzeń, a zniknął bez słowa.
Jedyne, co pomaga jej przetrwać, to portret dziewczyny, zaręczynowy prezent.
Najcenniejsza rzecz, jaką ma.

Kiedy ktoś chce jej go odebrać, Liv zaczyna walczyć. O obraz i o siebie.
Podobno można łamać zasady, jeśli się kocha…


Tytuł: DZIEWCZYNA, KTÓRĄ KOCHAŁEŚ
Tytuł oryginalny: THE GIRL YOU LEFT BEHIND
Autor: JOJO MOYES
Wydawnictwo: MIĘDZY SŁOWAMI (ZNAK)
Ilość stron: OK. 545
Cena: OK. 40 ZŁ
DATA PREMIERY: 11 STYCZEŃ 2017

Rzecz, która przyciąga moją uwagę do książek tej autorki, to zdecydowanie okładki. Mówią żeby tego nie robić, no ale powiedzcie, czy tak piękna oprawa nie zachęca Was do przeczytania lektury? Mnie zdecydowanie TAK.

Sama notka od wydawcy jest według mnie intrygująca. Z wielką chęcią przeczytałabym tę książkę, a ostatnie zdanie przekonuje mnie do tego najbardziej. Liczę na niebanalną obyczajówkę, z którą miło spędzę czas. Szczególnie zachęcająca jest dla mnie grubość książki - 540 stron, to raczej sporo, jak na tego typu książkę, więc będzie co czytać.



A według Was książka może być ciekawa? Pójdziecie do księgarni, jak tylko będzie można ją kupić, czy to raczej nie Wasze klimaty? Koniecznie dajcie mi znać w komentarzu!
Do zobaczenia wkrótce.
Oliwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz