piątek, 7 października 2016

ZAPOWIEDŹ KSIĄŻKI "CHEMIA NASZYCH SERC"/KRYSTAL SUTHERLAND


"Henry Page jeszcze nigdy nie był zakochany. Jest zbyt zajęty. Kończy szkołę średnią i jego energię pochłania zdobycie indeksu przyzwoitej uczelni. A poza tym wreszcie otrzymał stanowisko redaktora naczelnego szkolnej gazety! Nieliczne wolne chwile spędza z przyjaciółmi bądź przy grach komputerowych. I wtedy poznaje Grace Town – nową uczennicę, która nosi za duże męskie ubrania, podpiera się laską i skrywa pewną dramatyczną tajemnicę…

Chemia naszych serc to przezabawny i zarazem niezwykle wzruszający dowód na to, jak słodko-gorzka bywa pierwsza miłość."


Tytuł: CHEMIA NASZYCH SERC
Autor: KRYSTAL SUTHERLAND
Wydawnictwo: DOLNOŚLĄSKIE
Seria: UWAGA MŁODOŚĆ

Premiera: 26.10.2016r.


Pierwsze, co przykuło moją uwagę, to ta przepiękna okładka! Jest po prostu wspaniała.
Poza tym, opis książki jest bardzo intrygujący. Kocham powieści o miłości nastolatków, szczególnie z wątkiem choroby. Interesuje mnie, czy ''chemia'' z tytułu odnosi się do chemioterapii, i czy Grace jest poddana takiemu leczeniu. Jeśli tak, to liczę na to, że książka ta będzie godnym następcą John'a Green'a. Już teraz z niecierpliwością wyczekuję premiery tejże lektury. Mam nadzieję, że szybko wpadnie w moje ręce i będę mogła ją dla Was zrecenzować.


Czy Was również zainteresowała ta książka? Jeśli tak, to koniecznie dajcie mi o tym znać w komentarzu!
Oliwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz