niedziela, 16 października 2016

50 KSIĄŻEK, KTÓRE CHCĘ PRZECZYTAĆ!



Cześć!
W dzisiejszym poście chciałam przedstawić Wam zestawienie książek, które chcę przeczytać w najbliższym czasie. Zapraszam! :D

1. Alive/Żywi - Scott Singler
2. Moje serce i inne czarne dziury - Jasmine Warga
3. Arktyczny Dotyk - Jennifer Armentrout
4. Prawie o Północy - C.C. Hunter
5. W krainie kota - Dorota Terakowska
6. Dark Elements - Jennifer Armentrout

7. Kim jesteś, Sky? - Jass Stirling
8. Ocalona - Alexandra Duncan
9. Po drugiej stronie kartki - Jodi Picoult
10. Intruz - Stephenie Meyer
11. Meto - Yves grevet
12. Przez burze ognia - Veronica Rossi
13. Dziewczyny z Hex Hall - Rachel Hawkins
14. Maximum Ride - James Patterson
15. Wyśnione miejsca - Brenna Yovanoff
16. Never Never  - Colleen Hoover
17. Chłopak, który stracił głowę - John Whaley
18. Dziewczyny vlogują - Emma Moss
19. Niebezpieczne kłamstwa - Becca Fitzpatrick
20. Złe dziewczyny nie umierają - Katie Alender
21. Pewnego dnia - David Levithan
22. Jak powietrze - Agata Czykierda-Grabowska
23. Wiek cudów - Karen Thompson
24. Krew i kości - Simon Cheshire
25. Co ze mnie zostało - Kat Zhang
26. Prawda o dziewczynie - T.R. Richmond
27. W ramionach gwiazd - Amie Kaufman

28. Tylko dzięki miłości - Bogna Ziembicka
29. Zielone martensy - Joanna Jagiełło
30. Księga wyzwań Dasha i Lily - Rachel Cohn
31. Nerve - Jeanne Ryan
32. Linia serc - Rainbow Rowell
33. Nigdy i na zawsze - Ann Brasheres
34. Zac & Mia - A.J. Betts
35. Skradzione dziecko - Keith Donahue
36. Moje serce należy do Ciebie - Alessio Puleo
37. Niepokój - Maggie Stiefvater
38. Wiek cudów - Karen Thompson
39. Althea & Oliver - Cristina Moracho

40. Klątwa Tygrysa - Colleen Houck
41. Will Grayson, Will Grayson - David Levithan, John Green
42. Od złej do przeklętej - Katie Alender
43. Poradnik pozytywnego myślenia - Matthew Quick
44. Sen nocy letniej - William Shakespeare
45. Chłopak na zastępstwo - Kasie West
46. Panika - Lauren Oliver
47. Wybacz mi, Leonardzie - Matthew Quick
48. Fobos - Victoria Dixen
49. Prawie, jak gwiazda rocka - Matthew Quick
50. Chemia naszych serc - Krystal Sutherland

Jak Wam się podoba zestawienie? Koniecznie dajcie mi znać w komentarzu!
Przy okazji, powiedzcie, które książki czytaliście, a które również macie zamiar "ogarnąć" :D
Oliwia

2 komentarze:

  1. Na pewno wybiorę coś z listy! Twoja lista przypomniała mi o projekcie przeczytania książek z całego świata w 1 rok. Słyszałaś o tym? :-). Fajna akcja, chociaż ja nie miałbym chyba tyle cierpliwości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że słyszałam! Mam zamiar wziąć udział w czymś takim w roku 2017. Zobaczymy, jak mi pójdzie :) Może ty też się jednak skusisz?

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń