wtorek, 20 lutego 2018

TBR [LUTY/MARZEC 2018]


Byłam w bibliotece zaledwie dziesięć minut, ale nawet w tak krótkim czasie udało mi się upolować cztery interesujące książki. W planach miałam ograniczyć się tylko do jednego, ewentualnie dwóch tytułów, żeby pozwolić sobie na odświeżenie kilku pozycji, które są u mnie na półce, ale tak to już jest z wyjściami do biblioteki.
Jesteście ciekawi jakie książki mam zamiar przeczytać w najbliższym czasie? Jeśli tak, to zapraszam!


1) "CONFESS" COLLEEN HOOVER

To będzie moje pierwsze spotkanie z tą autorką. Mam nadzieję, że będzie tak świetnie, jak się spodziewam.

2) "BLACK ICE" BECCA FITZPATRICK

Tutaj również moja pierwsza książka od tej autorki. Mam nadzieję, że thriller przypadnie mi do gustu, bo nie miałam okazji przeczytać wielu lektur z tego gatunku.

3) "MARSJANIN" ANDY WEIR

Tę książkę wypożyczyłam, bo mam zamiar ją skończyć. Utknęłam gdzieś w połowie, ale bardzo mi się podobała, więc stwierdziłam, że teraz będzie świetna okazja na doczytanie jej do końca.

4) "KRÓLOWA TEARLINGU" ERIKA JOHANSEN

Tej książki nie udało mi się w ogóle zacząć, chociaż wypożyczyłam ją kilka miesięcy temu, to oddałam ją, ale teraz znów wróciła w moje ręce. Jestem bardzo ciekawa czy mi się spodoba.

5) "HARRY POTTER I KOMNATA TAJEMNIC" J.K. ROWLING

Ostatnio zaczęłam re-read serii Harry'ego i szczerze mówiąc, miałam zamiar skupić się tylko na niej, ale jak już wyżej pisałam, nie mogłam się oprzeć tylu ciekawym książkom.

6) "MAKBET" WILLIAM SHAKESPEARE

Tutaj jest już tytuł, który chcąc nie chcąc musiałam wypożyczyć, ponieważ będzie moją lekturą po feriach.


Tak się prezentuje mój stosik na najbliższe tygodnie. Jak myślicie, podołam?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz