niedziela, 5 czerwca 2016

10. MIASTO KOŚCI / CASSANDRA CLARE



Clare wreszcie poznaje tajemnice świata, w którym żyje.
Wkracza do środowiska pełnego nadnaturalnych istot.
Chcecie wiedzieć więcej?
W takim razie koniecznie przeczytajcie moją recenzję!


Tytuł: MIASTO KOŚCI
Autor: CASSANDRA CLARE
Wydawnictwo: WYDAWNICTWO MAG
Seria: ''DARY ANIOŁA
Ilość stron: 512
Cena: 35,00 ZŁ
Ocena: 9/10

Zagłębiając się w czeluście książkosfery natknęłam się na wiele recenzji debiutanckiej książki Cassandry Clare. Czy zauważyłam coś ciekawego? Jak najbardziej! Otóż wydaje mi się, że ludzie dzielą się na fanów i przeciwników tejże lektury/serii.
Ja bez wątpienia zaliczam się do pierwszej grupy. Kocham takie książki, za ich klimat, pomysł i fabułę.


Clare mieszka w domu wraz z mamą i jej przyjacielem. Nastolatka spędza dużo czasu z Simonem, z nim też wybrała się pewnego dnia na dyskotekę, gdzie była świadkiem bardzo dziwnego zdarzenia. Co ciekawe - ona jako jedyna to widziała, mimo że wkoło był tłum ludzi. Jak to zrobiła? Tego wam nie zdradzę, przekonajcie się sami!
Incydent na imprezie wciąga ją w świat nadnaturalnych istot. Jednym z nich jest Jace. Ten chłopak jest świetny! Uwielbiam tę postać.

Powieść czytało mi się bardzo dobrze. Nie mam nic do zarzucenia stylowi pisania autorki. Ciekawe i idealnej długości opisy, co prawda w niektórych momentach nawet mi ich trochę brakowało. Uważam, że niektóre sytuacje, krajobrazy, itd. mogłyby być lepiej opisane, ponieważ czytałam nie wiedząc tak naprawdę, jak to wszystko powinno ''wyglądać''. Mimo to książkę czyta się bardzo przyjemnie.
Oryginalna powieść, z wątkiem romantycznym, myślę, że znajdzie wielu swoich zwolenników.

Czcionka jest miła dla oka, trochę duża, niektórym mogą przeszkadzać marginesy wewnętrzne, które są dość blisko zgięcia książki.
Punkt odejmuję za okładkę, która uważam, że odejmuje książce uroku. :(


Cassandra napisała według mnie wspaniałą powieść, z którą bardzo chętnie spędzałam czas. Już nie mogę się doczekać, aż sięgnę po kolejny tom serii ''Dary Anioła''!


Moja ocena: 9/10

A wy co sądzicie o serii Cassandry Clare?


Oliwia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz