niedziela, 12 czerwca 2016

PODSUMOWANIE MIESIĄCA MAJ, STOSIK




Maj już za nami, więc oczywiście podsumowanko!
To chyba mój najgorszy miesiąc w całym roku szkolnym, więc teraz będzie już tylko lepiej...
Zapraszam!



W MAJU PRZECZYTAŁAM:
1. Cassandra Clare - ''Miasto Kości'' (ok. 510 stron)
2. A.C. Doyle - ''Pies Baskerville'ów'' (ok. 220 stron)

Razem: ok. 730 stron

Wiem, trochę leży i kwiczy to moje czytelnictwo. Jednakże było wiele książek, które odłożyłam po jakichś stu stronach, więc na ilość po zsumowaniu możecie przymknąć oko.



Czerwcowy stosik jest według mnie bardzo interesujący. Zdążyłam przeczytać już pierwszą powieść z listy i muszę przyznać, że wreszcie wiem, jaka jest moja ulubiona książka!
Ona jest po prostu fenomenalna, zawładnęła moim sercem TOTALNIE!
Może nie będę się nad nią rozwodzić w tym miejscu. Mam w planach napisać jej recenzję, MIMO IŻ jest to lektura szkolna.

Nie przedłużając...

CZERWCOWY STOSIK:
1.
Aleksander Kamiński - ''Kamienie na szaniec''
2. Stephenie Meyer - ''Zmierzch''
3. Rafał Kosik  - ''(nie)Bezpieczne dorastanie''
4. Aleksander Dumas - ''Trzej muszkieterowie''


Jak wam się podoba? Według mnie jest genialny.



Do zobaczenia w kolejnym poście! :)

Oliwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz