czwartek, 31 marca 2016

PODSUMOWANIE MIESIĄCA: MARZEC 2016, NOWOŚCI, STOSIK


                   Zapraszam Was do pierwszego podsumowania miesiąca na moim blogu! ^^

Marzec zakończył się jako dość dobry miesiąc w moim czytelniczym podsumowaniu.
Może nie przeczytałam zbyt wiele nowych książek, jednakże nadal utwierdzam się w przekonaniu, że nie było źle. Przejdę do konkretów:

W MARCU 2016 PRZECZYTAŁAM:

1. A.C. Doyle - Studium w Szkarłacie (ok. 155 stron)
2. L. George - Star Wars. Nowa Nadzieja (ok. 240 stron)
3. N. Sparks - Ostatnia Piosenka (ok. 450 stron)

Dodatkowo ''odświeżyłam'' sobie kilka powieści z serii ''Harry Potter'' autorstwa J.K. Rowling, czyli:
(5.) - J.K. Rowling - Harry Potter i Kamień Filozoficzny (ok. 320 stron)
(6.) - J.K. Rowling - Harry Potter i Komnata Tajemnic (ok. 355 stron)
(7.) - J.K. Rowling - Harry Potter i Więzień Azkabanu (ok. 450 stron)
(8.) - J.K. Rowling - Harry Potter i Zakon Feniksa (ok. 950 stron)

Po zsumowaniu daje nam to 2920 przeczytanych stron. Wow. Całkiem niezły wynik.


NOWOŚCI NA MOJEJ PÓŁCE:

W marcu nabyłam całą serię książek Harry'ego Potter'a.
Zrobię od razu mini recenzję księgarni bonito.pl.
Zamówienie złożyłam w piątek wieczorem. W sobotę rano otrzymałam wiadomość, że paczka została spakowana, a w poniedziałek, ok. godz. 17, że kurier otrzymał przesyłkę.
W moje ręce trafiła we wtorek rano.
Karton nie był uszkodzony, a książki zostały wspaniale zabezpieczone. Przyszły do mnie w stanie idealnym!
Jeśli chodzi o cenę, to kupując na bonito.pl zaoszczędziłam ok. 110 złotych, porównując do ceny, która znajduje się z tyłu książki.
Jestem zachwycona profesjonalizmem księgarni internetowej bonito i z pewnością złożę tam jeszcze kiedyś zamówienie :)


STOSIK KWIECIEŃ 2016Kiedy odwiedziłam bibliotekę znalazłam kilka bardzo interesujących pozycji, a mianowicie:
1. Stephen King - ,,Podpalaczka,,
2. Nicholas Sparks - ,,Pamiętnik,,
3. Lewis Carroll - ,,Alicja w Krainie Czarów,,
4. George Martin - ,,Gra o Tron,,


Podsumowując... Jestem zadowolona z tego, że przeczytałam dość dużo, mimo że nie są to głównie powieści przeczytane po raz pierwszy. Z moich ''zdobyczy'' jestem również uszczęśliwiona i już nie mogę się doczekać kolejnego podsumowania na blogu ^^

Na ten moment żegnam się z Wami. Jeśli wy również chcecie się pochwalić waszymi miesięcznymi osiągnięciami to piszcie, podsyłajcie linki do postów, itd.
A przy okazji wyczekujcie recenzji, która pojawi się już niebawem.
Hej!

Oliwia.

2 komentarze:

  1. ''Podpalaczkę'' kocham, nie zniechęcaj się początkiem! Super jest bonito :)

    skazani-na-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! To prawda, że ''Podpalaczka'' zaczyna się niezbyt interesująco, ale i tak coś w niej jest takiego, że nie chce się przerywać. *-*
      I zgadzam się, bonito rządzi :)
      Już wpadam na twój blog :3

      Usuń