sobota, 7 maja 2016

PODSUMOWANIE MIESIĄCA KWIECIEŃ, STOSIK



Kwiecień już za pasem więc czas na PODSUMOWANKO!
Niestety z powodu ograniczonego czasu i braku interesujących książek w posiadaniu, w tym miesiącu nie przeczytałam wiele książek. Mimo to nie uważam kwietnia za miesiąc ''przegrany''. Z resztą spójrzcie sami:


W KWIETNIU 2016 PRZECZYTAŁAM:
1.
N. Sparks - Pamiętnik (ok. 255 stron)
2. L. Carroll - Alicja w Krainie Czarów (ok. 110 stron)

Odświeżyłam sobie:
(3.) J.K. Rowling - Harry Potter i Czara Ognia (ok. 750 stron)
(4.) J.K. Rowling - Harry Potter i Książe Półkrwi (ok. 700 stron)

Po zsumowaniu daje to ok. 1815 stron przeczytanych w kwietniu.

Jeśli widzieliście poprzedni stosik, to znajdowała się tam ''Podpalaczka'' Stephena Kinga i ''Gra o Tron'' George'a Martina, jednak nie przeczytałam tych książek. Pierwsza pozycja, mimo że byłam na nią dość nakręcona i Betty z bloga Książkoholizm Betty radziła mi nie zrażać się początkiem, to nie podołałam. Do ''Gry o Tron'' z pewnością jeszcze wrócę, jak tylko znajdę trochę więcej czasu.


STOSIK MAJOWY:
1.
A.C. Doyle - Pies Baskerville'ów
2. M. Białoszewski - Pamiętnik z Powstania Warszawskiego
3. S. Stenning - Iron Maiden, Historia Żelaznej Dziewicy

Jestem pewna, że te trzy książki przeczytam bez problemów, więc wyczekujcie recenzji na blogu przynajmniej dwóch z nich.


Mam nadzieję, że post wam się spodobał. Odsyłam Was do recenzji ''Tajnego Państwa'' i polecam oczekiwać na moją ocenę ''Pamiętnika'' Nicholasa Sparksa, która pojawi się na blogu już niebawem.

Pozdrawiam Was gorąco!
Oliwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz