czwartek, 18 stycznia 2018

TBR [STYCZEŃ/LUTY 2018]


Mam już stosik książek, więc czas, aby podzielić się z Wami moimi planami czytelniczymi na najbliższe tygodnie. Zapraszam!

I "DWÓR CIERNI I RÓŻ" SARAH J. MAAS

Czekałam na tę książkę kilka miesięcy i wreszcie trafiła w moje ręce, a po przeczytaniu wielu pochlebnych opinii mam nadzieję, że się nie zawiodę. Do tego, od dłuższego czasu mam ochotę przeczytać jakąś dobrą młodzieżówkę fantasy, więc to właśnie ta książka pójdzie na pierwszy ogień.



II  "KRÓL KRUKÓW" MAGGIE STIEFVATER

To jest kolejna książka, na którą bardzo długo czekałam. Szczególnie polecali ją czytelnicy z grup na Facebook'u, dlatego po przeczytaniu tylu komplementów wiążę z nią ogromne nadzieje.


III "TATIANA I ALEKSANDER" PAULLINA SIMONS

Po lekturze "Jeźdźca miedzianego" (recenzja niebawem!) od razu wiedziałam, że koniecznie muszę wypożyczyć drugą część. Może i nie jest to jakaś wybitna pozycja, ale przyznaję, że tak wciągnęłam się w historię bohaterów, że muszę poznać ich dalsze losy.



IV "LILIOWE DZIEWCZYNY" MARTHA HALL KELLY

To jest książka wypożyczona "na spontanie", dlatego ciężko mi powiedzieć coś więcej. Nic o tej lekturze, ani o autorce wcześniej nie słyszałam, ale po przeczytaniu notki z tyłu okładki stwierdziłam, że historia może być naprawdę interesująca.




A Wy jakie książki macie zamiar przeczytać w ciągu najbliższych kilku tygodni?
Oliwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz