piątek, 3 listopada 2017

TBR [ LISTOPAD 2017 ]


Cześć! Rozpoczął się listopad, a więc czas na stosik. Zapraszam!

Wypożyczyłam kilka perełek z biblioteki i mam zamiar przeczytać je w najbliższym czasie. Są to:

1) Królowa Tearlingu / Erika Johansen
2) Złodziejka książek / Markus Zusan
3) Porwana pieśniarka / Danielle Jensen
4) Papierowe miasta / John Green


Od której powinnam zacząć? Są to lektury, które chciałam przeczytać już od dłuższego czasu, dlatego bardzo się cieszę, że wreszcie mam taką okazję.


Ostatnia książka jest z mojej biblioteczki:


5) Wielki Gatsby / F. Scott Fitzgerald

Czyli moja zdobycz z Krakowskich Targów Książki! Jest po angielsku i to moja pierwsza książka, którą mam zamiar przeczytać w oryginale.


A wy co zamierzacie przeczytać w listopadzie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz