poniedziałek, 9 stycznia 2017

PIERWSZE URODZINY BLOGA


To już rok, odkąd dołączyłam do blogosfery.


Dokładnie rok temu opublikowałam dla Was mój pierwszy post, czyli Witajcie!

Założyłam blog, bo czytanie książek sprawia mi ogromną radość. Postanowiłam dzielić się tą pasją z innymi i tak powstał pomysł z założeniem bloga, aby pisać o książkach dla innych. Blogowanie okazało się czymś genialnym. Dzięki Wam odkryłam moją pasję, którą mam zamiar rozwijać. Publikowanie dla Was moich przemyśleń na tematy książkowe jest czymś naprawdę świetnym.


Udało mi się opublikować razem 60 postów, w tym 29 recenzji, a raczej moich pogadanek, bo oczywiście nie są one w żadnym stopniu profesjonalne, aby nazywać je recenzjami "z krwi i kości".

Dziękuję Wam za przeczytanie mojej każdego posta, za każdy komentarz i wszystkie miłe słowa, które u mnie zostawiliście.

Mam nadzieję, że w tym roku będzie nas jeszcze więcej :)

Pozdrawiam gorąco,
Oliwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz